Μονογραφίες

1) Συγκριτική διαφήμιση. Διδακτορική διατριβή. Εκδόσεις Σάκκουλα, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, 2000, σελ. XVIII + 393.

2) Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας σε Πρόγραμμα Η/Υ. Μεταδιδακτορική Έρευνα, Εκδόσεις Σάκκουλα, Αθήνα – Θεσσαλονίκη, 2002, σελ. 188.

3) Άϋλα Αγαθά. Πολυτεχνική Σχολή Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, Πρόγραμμα “Invent Ψηφιακό Κέντρο Καινοτομίας”, Ερευνητική ομάδα Urenio, 1η έκδοση 2002, σελ. 134, 2η έκδ. 2004, σελ. 163, Πρόγραμμα «E-Cluster Γούνας και Benchmarking Δυτικής Μακεδονίας» της ερευνητικής Μονάδας Αστικής και Περιφερειακής Καινοτομίας Urenio της Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ με υπεύθυνο Προγράμματος τον Καθηγητή κ. Ν. Κομνηνό, σε ψηφιακή μορφή CD-Rom, δημοσιευμένο στην ιστοσελίδα του Ψηφιακού Κέντρου Έρευνας (VRC) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, http://155.207.46.127:8080/roadmaps/roadmaps/spinoffs/page.html?page_id=228
και του Γραφείου Διαμεσολάβησης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης – Χώρος Διαχείρισης Καινοτομίας http://innovation.duth.gr/duthvrc/elearn/ipr/ipr.htm

4) Έρευνα – Καινοτομία. Η Στρατηγική της Λισαβόνας και η υλοποίησή της στην ΕΕ και στην Ελλάδα. Εταιρίες Spin-off/Τεχνοβλαστοί. (Πρόλογος: Καθηγητής Βασίλης Αντωνόπουλος). Εκδόσεις Σάκκουλα, Αθήνα – Θεσσαλονίκη, 2008, σελ. 267 + XXII.

5) Οδηγός Διαχείρισης Δικαιωμάτων Διανοητικής Ιδιοκτησίας επί των Αποτελεσμάτων Έρευνας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος – Λάρισα 2016, επανέκδοση 2019.